Image

طراحی برنامه اندروید آموزشگاهی

طراحی برنامه اندروید آموزشگاهی
آموزشگاه ها در هر سطحی که باشند، از آموزشگاههای کودکان گرفته تا دانش آموزان و در نهایت آموزشهای دانشگاهی و همچنین آموزشهای تکمیلی و جنبی،قطعا برای معرفی کلاس ها و خدمات آموزشی خود نیاز به اپلیکیشن اندروید یا آیفون نیز دارند. با مورد توجه قرار گرفتن روزافزون اپلیکیشن های مختلف در ایران، آموزشگاه ها و برخی مدارس هم برای معرفی خدمات و دوره های آموزشی اقدام به سفارش اپلیکیشن اندرویدی می نمایند. به علاوه برخی آموزشگاهها با طراحی اپلیکیشن موبایل به آموزش رایگان برخی دوره های خود می پردازند مثلا اپ اندروید آموزش زبان ، اپ های آموزشگاه های خطاطی و...کاربران با دانلود این نوع اپ ها می توانند با خدمات این مراکز و کیفیت آموزش آنها آشنا شوند و در ردیف مشتریان آتی این مراکز قرار گیرند.
طراحی برنامه تحت اندروید آموزشگاهی
طراحی و برنامه نویسی برنامه اندروید جهت سامانه آموزشگاهی با تمامی امکانات مورد نیاز
طراحی برنامه ios موزشگاهی
در صورت نیاز به اپلیکیشن ios  ویژه آموزشگاه میتوانید برنامهios  خود را نیز سفارش دهید به واسطۀ این برنامه‌ها، کاربران می‌توانند مستقیماً از طریق گوشی خود با برندها در ارتباط باشند و از خدمات مختلف آنها بهره‌مند شوند. بدین‌ترتیب یک رابطه محکم میان مشتری و برند شکل می‌گیرد که به راحتی از بین نخواهد رفت. پس بهتر است این فرصت استثنایی را نادیده نگرفته و با ساخت یک برنامۀ قدرتمند، کاربردی و زیبا، یک پل ارتباطی مناسب در اختیار کاربران بگذارید. تیم ما آماده است تا در این زمینه با شما همکاری کرده و یک برنامۀ مناسب گوشی برای شما تولید نماید.
طراحی سایت آموزشگاهی شرکت وب آذین علاوه بر امکانات مذکور دارای طراحی گرافیکی زیبایی  می باشد که در جذب مخاطب اهمیت بالای دارد .
یکی از مهم‌ترین مزیت سایت های آموزشی شرکت وب آذین رتبه بالا و قابل‌ توجه این وب‌سایت‌ها در گوگل هست.
آدرس:اصفهان – خیابان ارتش – کوچه بهاره (۷۳) پلاک ۳ – واحد ۱ – کدپستی: ۸۱۷۶۸۸۳۵۵۱
ایمیل : info@webazin.net
شماره های تماس : ۸ – ۱۵۵۶ ۶۲۶ ۰۳۱۳
شماره های پشتیبانی : ۷ – ۹۰۰۶ ۹۹۰ ۰۹۱۰
آدرس سایت : http://webazin.net
کلمات کلیدی: |طراحی سایت|طراحی وب سایت|طراحی برنامه اندروید|طراحی اپلیکیشن|طراحی اپلیکیشن ios|طراحی اپلیکیشن اندروید| طراحی حرفه ای سایت|

طراحی سایت در اصفهان
طراحی برنامه اندروید در اصفهان

 

0 نظر

ارسال نظر